Usługi doradcze i wdrożeniowe

Firma specjalizuje się w kompleksowym wdrażaniu systemów helpdeskowych zgodnych z ITIL. 

Drugim obszarem jest wdrażanie systemów z rodziny Microsoft, w tym przede wszystkim:

  • MS System Center:
    • Service Manager
    • Operation Manager
    • Virtual Machine Manager
    • Configuration Manager
    • Orchestrator
  • MS Team Foundation Server
  • Pakiet biurowy (MS Excel, MS Word, Power Pont, Access Libre Office) 
  • Systemy operacyjne (7, 8, 10) 
  • Bazy MSSQL 2012, 2014 
  • SharePoint 2012
  • systemy monitorujące (Zabbix, SCOM, Nagios)

Obsługa informatyczna małych firm

Obsługuję firmy, których nie stać na etatowego informatyka, modeluje procesy, definiuje harmonogramy wdrożenia, realizuję ustalenia, dobieram sprzęt,…
W tym w szczególności:

  • nadzór nad infrastruktura IT, 
  • administrowanie systemami operacyjnymi z rodziny MS Windows 2012
  • rozwiązywanie problemów ze stacjami roboczymi 
  • zarządzanie, doradztwo i wybór optymalnego sprzętu 
  • konfiguracja poczty, aktualizacja i tworzenie www 

        Usługi szkoleniowe

        • Prowadzenie podstawowych szkoleń IT. Obszar do uzgodnienia.
        • Udzielanie wsparcia technicznego w formie HelpDesku